Relatiebeheer is een vak apart. Het goed onderhouden van relaties levert enorm veel op. Want met het behouden van klanten haal je direct winst. Daarbij is het kennen van je klant essentieel. Er bestaat hiervoor geen one-size-fits-all model. Je moet precies weten wat je bij welke klant inzet. In de training ‘Relatiebeheer’ krijg je handvatten aangereikt en leer je te kijken naar pullfactoren. Waar maak je je klant echt blij mee? Zo ben je in staat om nog meer uit je huidige klantrelaties te halen.

Onderwerpen

  • Optimaal benutten van huidige klantrelaties;
  • Slim inzetten van contactmomenten;
  • Betrokken maken en vasthouden van klanten.

Leerdoelen

  • Je bent in staat meer uit je huidige en toekomstige klantrelaties te halen.

Rooster

Maak een selectie

Evenement informatie

Er zijn momenteel geen momenten gepland. Kijk op een later moment nog eens.

Docenten

Vragen

Ina van Driel

Ina van Driel

Eugenie Mossou

Eugenie Mossou